یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: شهید سیدحسن نصرالله سالیان متمادی بود که خواب را از چشمان رژیم منحوس اسرائیل ربوده بود به همین منظور این شخصیت بزرگ اسلامی به کابوس صهیونیست‌ها و دیگر دشمنان اسلام تبدیل شده بود.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به دست رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار داشت: در ابتدا جای دارد این مصیبت بزرگ را به جهان اسلام به ویژه به رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی و همچنین محور مقاومت تسلیت عرض کنیم.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: شهید سیدحسن نصرالله سالیان متمادی بود که خواب را از چشمان رژیم منحوس اسرائیل ربوده بود به همین منظور این شخصیت بزرگ اسلامی به کابوس صهیونیست‌ها و دیگر دشمنان اسلام تبدیل شده بود.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صهیونیست‌ها هرگز جرات رویارویی مستقیم با این شهید بزرگوار را نداشتند و بارها برای ترور وی تلاش کردند ولی ناکام ماند تا اینکه در روز جمعه گذشته در یک عملیات ناجوانمردانه و با کمک و همدستی دیگر کشورهای استکباری همانند آمریکا و انگلیس دست به ترور این رهبر محور مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان زدند.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: اسرائیلی‌ها گمان می‌کنند که با شهادت و حذف سید حسن نصرالله جبهه مقاومت و حزب الله لبنان تضعیف می‌شود ولی عکس این امر محقق می‌شود زیرا خون این شهید بزرگ و دیگر شهیدان مقاومت باعث تقویت روحیه رزمندگان علیه رژیم متجاوز و غاصب اسرائیل می‌شود.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب اکنون می‌داند که در چه باتلاق بزرگی گرفتار شده است بنابراین می‌کوشد که به هر نحو ممکن با کمک ایادی و دوستان خود از این منجلاب بیرون بیاید ولی تاریخ نشان داده است که سرنوشت چنین رژیم‌های کودککش و جنایتکاری چیزی جزء از بین رفتن نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha